مراحل ریموت زدن و ایجاد دسترسی به کامپیوتر دیگران

مراحل ریموت زدن و ایجاد دسترسی به کامپیوتر دیگران

ریموت زدن به کامپیوتر دیگران

اگر میخواهید بتوانید به کامپیوتر دیگران دسترسی پیدا کنید و وارد سیستم آنها شده و تغییراتی را حاصل نمایید باید در ابتدا تنظیماتی را انجام دهید پس مرحله به مرحله با ما همراه باشد .

remote desktop connection

1- مرحله اول پیدا کردن remote desktop connection از نوار استارت / پوشه Accesories / remote desktop connection یا سرچ کردن remote desktop connection در find

2- مرحله بعدی وارد نمودن نام کامپیوتری است که میخواهید به آن وارد شوید. که اگر آنرا نمی دانید می توانید از لیست کامپیوتر های که داخل شبکه تان وجود دارند استفاده کنید .

3- روی دکمه options کلیک کرده و برای اینکه بتوانید اندازه محیط نمایش ریموت را تعیین کنید روی زبانه display کنید .

4حالا روی زبانه Local Resources کلیک نمایید ، در این قسمت روی گزینه های Printers و Clipboard کلیک نمایید تا به کلیپ بورد و پرینتر سیستم میزبان در حین کار دسترسی داشته باشید.

5- حالا باید درایو محلی برای ایجاد دسترسی در سیستم میزبان را انتخاب نمایید، برای اینکار بر روی دکمه More کلیک نموده تا درایو محلی که می خواهید در سیستم میزبان به آن دسترسی داشته باشید را انتخاب نمایید.

6- حالا بر روی زبانه Experience  کلیک نموده و برای تغییر سرعت اتصال بین دیگر سیستم ها و سیستم میزبان در این قسمت می توانید سرعت مناسب اتصال را انتخاب کنید. در ضمن می توانید برای اتصال مجدد خودکار در زمان قطع اتصال گزینه Reconnect if the connection is dropped را انتخاب کنید.

7-اکنون بر روی دکمه  Connect  کلیک نمایید،پس ازانجام تنظیمات می توانید با کلیک بر روی این دکمه اتصال ریموت را ایجاد نمایید.

8- در آخرین مرحله نام کاربری و رمز عبور را برای ایجاد اتصال وارد نمایید،لازم به ذکر است که بسته به سرعت شبکه ممکن است برقراری ارتباط مدتی طول بکشد.

نکات مورد توجه :
1-  شما فقط در صورتی مجاز برای برقراری ارتباط با ریموت می باشید که remote desktop connection در سیستم میزبان فعال کرده باشند. فقط در این صورت است که شما می توانید به سیستم مذکور اتصال پیدا کنید.
2- قابلیت Remote Desktop Connection در سیستم عامل ویندوز سری Home Premium وجود ندارد.
3- زمانیکه شما به یک سیستم دیگر ریموت می شوید ارتباط میزبان با سیستم خود قطع می شود پس باید مطمئن شوید که کسی در آن سیستم فعالیت نمی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.